Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: Problem med komponent scart-förstärkare

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Har du köpt den i en "riktig" butik, inte på den gigantiska puckade butiken eller något liknande ställe skulle jag gå tillbaka och prata med personalen. De kanske vet eller så kan de kontakta agenten.

    Det fungerar oftast bättre än om du själv hör av dig. Finns det ett kundtjänstnummer i bruksanvisning eller på hemsida, prova att ringa och fråga.

    Klargörande fråga: Komponentingången på TVn (röd, blå och grön-färgade ansluningar fungerar och du får bild på TVn?

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Schwede30 Visa inlägg
    Har du köpt den i en "riktig" butik, inte på den gigantiska puckade butiken eller något liknande ställe skulle jag gå tillbaka och prata med personalen. De kanske vet eller så kan de kontakta agenten.

    Det fungerar oftast bättre än om du själv hör av dig. Finns det ett kundtjänstnummer i bruksanvisning eller på hemsida, prova att ringa och fråga.

    Klargörande fråga: Komponentingången på TVn (röd, blå och grön-färgade ansluningar fungerar och du får bild på TVn?
    Det fungerar som det skall om jag hoppar över receivern. Måste vara något med att den skickar ut komponent signal istället för HDMI signal.

    Tack för hjälpen, nästa test blir att ta komponent ut till tvn.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss