Vi får väll se HighShit
Jag säger verken ditt eller datt, va mest nyfiken på vad du grundade ditt inlägg på, gissning eller ren fakta...
//Stimo
Vi får väll se HighShit
Jag säger verken ditt eller datt, va mest nyfiken på vad du grundade ditt inlägg på, gissning eller ren fakta...
//Stimo
Jag tycker du ska bytta ditt nick till low-tech jag har följt dina inlägg ett tag å min uppfattning om dej är att du är en beservisser än som tror han kan allt å vet allt . Men enligt min uppfattning så har inte du lagt fram ett ända dugg som de finns någon substan i du bara upprepar saker som redan är skrivet. Tack för ordet ...........Ha HAAAA, korten har dom byt ut sen ca ett år tillbaka så bara för att ditt kort har blivit utbyt så byter dom koder i morgon :lol: Snowman..........
Nybörjare På allt vadå jag ser ju allt ändå via ticket c+ ...mm
:roll:
@ Stimo. Är inte du en av moderatorerna på detta bord?
Inte ska väl du som har den rollen nedlåta dig till typ "HighShit" Osv.
@Mach 1, döp om dig så det passar bilden bättre: ARSLE :lol:
Jopp jag är med i ComHit Crew, om du kan skriva så om andra så kan jag skriva så om dig, vad är skillnaden? Kan du så kan jag.... Tycker du ska ta och skärpa till dig, har studerar dina inlägg och de Mach 1 skriver stämmer myckter väll
Så HighTech, skärp dig. Och räkna med att du får tillbaka med samma medot som du själv använder.
Sätter nu punkt för de här ämnet, börjar bli rätt "pateriskt" eller hur HightTech?
//Stimo