Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Dekoderfrågor m.m.

Dekoderfrågor m.m.

Jag ska eventuellt flytta till en lgh med kabel-tv från comhem...
    sist jag hade comhem var rätt länge sedan då det precis blivit digitalt och tillgången till p-kort var noll.

Nåväl...till mina frågor:
    1. Finns det flera digitala dekodrar att välja mellan?
    2. Vilka isåfall, och vilken är "bäst" för p-ändamål?
    3. Vilken är snabbast? (får spel på långsamma kanalbyten)
    4. Finns det någon med inbyggd hårddisk för att kunna spela in/fördröja utsändningar?
    (Typ Force för satellit eller digitala marknätet)
    5. Något annat jag behöver tänka på?

Blir glad om någon vänlig själ kan berätta hur det ser ut på ComHem-sidan. Har idag digitala marknätet som jag visserligen kan fortsätta med, men ComHem's utbud är ju bra mycket större.

Tack på förhand!!

Förtydligande

Egentligen vill jag bara att någon säger:
    "Det är den här du ska köpa, den är ballast och har alla koola funktioner. Dessutom är den grymt snabb och fungerar perfekt"

Please pretty please with sugar on top?

Tror f@n inte att det finns nån sån box, alla verkar va tokslöa med att byta kanaler. Humax 5100 c exempelvis, är inte ett dugg snabbare än en sur slö gammal macab från 1800-talet :x :x :x

Sagem Casema

Är visserligen tillverkad av slösagem men är ändå väsentligt snabbare än macab och de andra svenska boxarna :wink:
    La verdad es la verdad

trist det verkar vara med comhemdekodrar.

kör nokia 212t i digitala marknätet och tycker den är okej, men jag vill helst inte ha något långsammare när/om jag skaffar comhem. urk, jaja bara att försöka vänja sig antar jag..

men det finns alltså inga med hårddiskar i ännu?

Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    1 gånger
    Shark hur är den då ?
    Nybörjare På allt vadå jag ser ju allt ändå via ticket c+ ...mm

Sharken är inte så värst supersnabb... blir lite snabbare med funcard men det tar ändå typ 3sek...

nog är den väl snabbare än 3 sek (iaf min) ... men kör du med funcard på den ? ... funkar ju iaf inte med funcard slipstream på den ... tyvärr ...

ok 3 sek var kanske att ta i... Kör med funcard, läste att nån på forumet fått sharken att funka med slipstream... jag har iaf inte lyckats!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss