Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: FunCard 4:e genaration

FunCard 4:e genaration

Vad skall jag ha för program till FunCard 4:e generation för att kunna lägga in filer och bränna till 212:an, Jag har provat med Multiprogramerare 3,5 och Programmet multiprog 0,9 samt 1,0 samt FunCardbrännare med programmet FunProm 2,47 och 2,49 men får bara initieringsfel och hittar inte kretsen.

Elegance

Försök att

radera kretsen först, så kommer det nog att fungera.

Som sagt, radera kortet först. Detta kan du endast göra med Mp 3.5 och inte FunCard-brännaren. Sedan är det bara att bränna med multiprog 1,0.

Tack för tipsen men tyvärr så hjälper inte detta, när jag har kortet i brännaren och tar upp FunCard så vad jag än klickar på så får jag "fel vid initiering av kort" har någon fler tips eller någon guide så snälla dela med er.

Elegance

Låter som om du kört

En såkallad auto-detect av kort, något som desvärre ofta förstör funcards... inte mycket att göra åt det då, använd det som is-skrapa.. :roll:
    La verdad es la verdad

Liknande ämnen

1. FunCard
    Av Kriv0 i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-10-21, 18:52
  2. FunCard del 2
    Av Kriv0 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-21, 17:31
  3. Funcard
    Av Kroeger i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-27, 15:18
  4. FunCard
    Av ahglumslov i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-05-14, 12:59
  5. Funcard
    Av zippers i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 19:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss