[FONT=Calibri]Hej.[/FONT]
[FONT=Calibri]Jag håller på att få frispel då jag inte får det att fungera.[/FONT]
[FONT=Calibri]Vet inte riktigt vart jag skulle posta det. Så jag posta det här under dreambox då det är en dreambox jag ska använda det på. Har även en azbox med det är samma fel på den.[/FONT]
[FONT=Calibri]Jag kör enigma2.[/FONT]
[FONT=Calibri]Jag har 6 st LBA och jag vill ansluta via 2 st disceq switchar enligt följande schema.[/FONT]
[FONT=Calibri]BOX --- SW1 1. [/FONT][FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]ā[/FONT][/FONT][FONT=Calibri] Sw2 1. Sirus 4.8[/FONT]
[FONT=Calibri]------------------------------2. Hotbird 13[/FONT]
[FONT=Calibri]------------------------------3. Astra1 19[/FONT]
[FONT=Calibri]------------------------------4. Astra2 28[/FONT]
[FONT=Calibri]-----------------2. Thor 0.8[/FONT]
[FONT=Calibri]-----------------3. Eutelsat w2 16[/FONT]

[FONT=Calibri]Enligt leverantören utav switcharna ska det inte vara några som helst problem.[/FONT]
[FONT=Calibri]Men nu. 4 veckor efter att jag fick dem är jag så jävla arg... då jag fortfarnade inte fått det att fungera.[/FONT]
[FONT=Calibri]Jag har googlat och testat allt känns det som. Vilket jag vet jag inte har gjort för då skulle det fungerat.[/FONT]
[FONT=Calibri]Finns det någon som kan hjälpa mig och förklara med de olika inställningarna betyder samt hur jag ska göra inställningarna så att jag kan få det att fungera.[/FONT]
[FONT=Calibri]Switcharna är utav version disceq 2.0[/FONT]
[FONT=Calibri]LBA är updelade på 2 olika paraboler. Alla LBA under sw2 sitter på en parabol. [/FONT]
[FONT=Calibri]samt LBA som sitter direkt på sw1 är på en annan parabol. Inte för att det spelar någon roll. [/FONT]
[FONT=Calibri]Snälla hjälp mig..[/FONT]
[FONT=Calibri]Lennie[/FONT]