Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Image

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2009
    Inlägg
    490
    Tackad
    57 gånger
    Citat Ursprungligen postat av sleddog Visa inlägg
    Det står det ju inte alls? Det står ju bara vilken ssl boxen levereras med, jag är rätt så säker på att det är sim 2.01 som har en bubbla på kortet och det finns en tråd om detta på forumet som visar olika sim. Har du sim2.01 så finns det en sida där du kan ladda ner patchade images och den heter dm800sim2.com eller sim2dm800.com
    Har samma box fast kabelversionen. I min box satt det ett sim1. Det går att uppdatera med en simkortsläsare om jag inte har missuppfattat det helt. Jag köpte dock ett ferrari-sim till min.
    DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120

  2. #12
    En förhoppningsvis sista fråga om detta, i filnamnet står ett nummer ex #75 eller #76, vad menas med det?

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2009
    Inlägg
    490
    Tackad
    57 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Svedklint Visa inlägg
    En förhoppningsvis sista fråga om detta, i filnamnet står ett nummer ex #75 eller #76, vad menas med det?
    Vilken bootloader den är anpassad för
    DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120

  4. #14
    Och vilken bootloader vet man att man ska ha då?

  5. #15
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2009
    Inlägg
    490
    Tackad
    57 gånger
    Beror helt på vad du har för sim! Sim1 klarar bl72, sim 2.01 kan du köra bl76, ferrari kan du köra SSL78F
    DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss