Resultat 1 till 10 av 455

Ämne: Artikel: PC och OSCam CardServer

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #11
    Hej,
    Inledningsvis vill jag tacka Minime och er andra som kan ämnet, för all den tiden ni lägger för att hjälpa oss mindre vana.
    Jag har följt guiden för Oscam i Windows och tyvärr lirar det inte för mig. Kanske beror det på att i guiden beskrivs inte SmartReader Plus. Har följt tillgängliga beskrivningar, men funkar inte ändå.
    För att underlätta vidare experimentverksamhet har jag följande frågor:
    1. Får man ändra radföljden inom tagen i ex: oscam.server?
    2. Tillåts alla ”onödiga” mellanslag som gör konfigurationstexten mer läsbar?
    3. Skall man använda en speciell texteditor, eller det går bra med WordPad eller Anteckningar?
    4. Är Cygwin dller körbara i alla OSCam cygwin.
    5. Funkar inte filuppackningen i andra program än 7-zip?
    6. Efter man har startat oscam programmet kommer det något textmeddelande som bekräftar att programmet är igång?
    7. Vilken Linux distribution rekommenderas om man har givit upp i Windows miljö?
    Är Ubuntu 10.10 Desktop 32-bit ett bra val?
    8 Vilken kortläsare krånglar minst?
    9 Funkar det med ett Viasat kort, ca en vecka gammal, med blå (lite gråaktig) pil?
    Senast redigerad av piotrom den 2011-03-25 klockan 14:40.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss