Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: 500c med mgcamd och newcs

  1. #1

    500c med mgcamd och newcs

    hej när jag laddar ner mg_camd 1.31 newcs 1.65 från addons så funkar kortet i dreamboxen utan andra inställningar.
    när jag laddar ner mg_camd 135a och newcs 1.67 så funkar inte kortet i dreamboxen.
    nån som skulle vilja hjälpa så vore jag tacksam.kör med gemini 4.20
    mg_camd vill jag köra just för A 03 grejen.vet inte om A 03 funkar i mg_camd 1.31

  2. #2
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    När du har mg_camd 1.31 newcs 1.65 i burken och det funkar så sparar du undan filerna newcamd.list, mg_cfg och newcs.xml. Sedan laddar du in mg_camd 135a och newcs 1.67 och kollar i samma filer vad som skiljer. Förmodligen väldigt lite. Prova att ändra på det som skiljer.
    Annars kan du posta dina filer här så kan vi se vad som behöver ändras. Ersätt lösenord och liknande med xxx när du postar.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  3. #3
    trevligt att nån svarar tack.ska kolla och jämföra återkommer.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss