Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Orginalbox, vågar jag sälja?

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Inlägg
    131
    Tackad
    1 gånger

    Post Orginalbox, vågar jag sälja?

    jaa precis vad som står i rubriken. vågar jag sälja mina två orginalboxar? eller ska man ha kvar dom ifall korten behöver uppdateras framöver. är ju två dyra boxar som bara samlar damm.. va har ni gjort?

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2009
    Inlägg
    490
    Tackad
    57 gånger
    jag har inte ens öppnat kartongen på min (comh*m) Den står på vinden och samlar damm.

    Behöver man en ny orginalbox kan man ju alltd binda upp sig igen och få en ny utskickad!
    DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Inlägg
    131
    Tackad
    1 gånger
    jaa de är ju onödigt att sitta på två HD-boxar när ja vet att jag aldrig kommer använda dom..

  4. #4
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Personligen skulle jag aldrig göra av med mina originalboxar. De har visserligen bara samlat damm i ganska många år nu. Men jag ser det som en garanti för att i alla fall alltid ha tillgång till något som fungerar om operatörerna skulle hitta på något nytt sätt att jävlas.
    Kom ihåg att det finns inga garantier i den här hobbyn och förutsättningarna kan när som helst ändras.

    Men det beror väl på vilken typ av människa man är. Gillar man hängslen och livrem så behåller man originalboxen. Gillar man inte en massa skräp som ligger och dräller och är villig att ta risken att bli utan TV en tid så kan man väl sälja den.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Inlägg
    131
    Tackad
    1 gånger
    det ligger något i de du säger bara gömma undan..

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss