Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: DM600T - start

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av hallgren1 Visa inlägg
    Har det varit så med alla images? För varje image-fil jag testar så får jag igång de okodade kanalerna men det funkar inte med de kodade. Kortet sitter i boxen och är vänt åt rätt håll.

Det måste vara någon inställning som fattas. I någon fil, någonstans.

Men jag ger inte upp så lätt :-)

Fler tips mottages tacksamt. Även om det är "det ska bara funka utan ändringar" så är det bra att veta för då måste jag söka lösningen på annat håll.
    Läs igenom de svar du får!
    Vi har ju sagt att du måste installera newcs + mgcamd för att ditt kort ska fungera. Läs några inlägg högre upp och följ den beskrivningen så ska du nog se att det går bra.
    Det spelar ingen roll om du väljer Gemini eller PLI, newcs och mgcamd konfigureras på samma sätt i båda fallen. Men det kan vara lättare att få in newcs och mgcamd i PLI, eftersom vad jag vet de inte längre går att ladda ner direkt i Gemini.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!

Hej Atomized,

Jag förstår frustrationen från alla er som försöker hjälpa en nybörjare. Och jag är givetvis tacksam för all hjälp jag fått!
    Mitt problem berodde inte på att jag inte läst igenom svaren. Inte heller på att jag inte fått in newcs och mgcamd.
    Mitt problem berodde på att jag började rota i xml-filerna eftersom svaren också hänvisar till var de ligger placerade i boxen.
    Lösningen var helt enkelt att hitta menyn där softcamen aktiverades. Superenkel lösning men svår att hitta när man letar i filerna efter felaktigheter (som inte fanns).

Tack än en gång för hjälpen!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss