Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: dm8000 epg fråga

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2008
    Inlägg
    99
    Tackad
    2 gånger

    dm8000 epg fråga

    jag har en dm8000, jag kör med newnigma i den, och jag använder även epgrefresh,men jag har problem med att få en bestående epg, ibland så kan jag se vad nästkommande blir men mestadels så visas ingentingen, vad kan detta bero på?
    jag har provat alla inställningar i programmet men inget funkar.
    finns det något annat epg program som fungerar bättre?


    jag har även en fråga gällande undertexterna, ställer man in undertexterna med audio knappen så brukar dessa inställningar raderas emellanåt, vet ej varför, men finns det något program som sköter det här automatiskt, jag har testat 2sub med det fungerade inte till dm8000.
    Senast redigerad av mongot den 2011-04-08 klockan 09:40.

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2009
    Inlägg
    490
    Tackad
    57 gånger
    ang epg så hade jag samma probelm med GP5.1, uppdaterade till senase icvs med gp3-plugin.
    Nu har kag epg som är upp to date och i alla fall 24timmar epg.

    Skall tilläggas att jag inte kör dm8000 utan dm800. Men ett tips är at prova senaste icvs.
    DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120

  3. #3
    Ställ dej på Motor TV (canal digital) i 15 sekunder då får du epg på alla canaler
    Ställ dej på viasat histori då får du epg på alla viasat kanaler.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss