Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Shark Xsat

  1. #1
    FerrariDMan
    Gäst

    Shark Xsat

    Finns det nån snäll person som kan förklara dessa 7 rader för mig.

    På x-sat gör man så här: menu>systeminställningar>programkort> välj kort o sen ok >ändra PIN-kod prefix först sen går du till ändra PIN-kod igen men nu så hoppar du över Gammal PIN-kod o skriver endast i Ny PIN-kod ruta...upprepa. Kortet måsta ha serienummer för att det ska gå...alltså det ska stå: Kortläsare1:Viaccess 234342342342, står det bara Viacces går det inte att uppdatera kortet, bränn om det så du får serienummer!
    Jag har testat att bränna si så där 20 olika filer varav 1 gång så fick jag med serienumret i korläsare 1.
    När jag väl hade fått serienumret så verkar det som om kortet inte vill ta dom nya koderna.
    Måste man bränna guldkortet med några speciella filer?
    Jag får varken in vanliga eller PPV.

    //FM

  2. #2
    sunne
    Gäst

    shark

    Har du nyss köpt boxen så vet jag att de ej har samma mjukvara i de boxarna,,lämna den tillbaks du kommer ej att få igång den

Liknande ämnen

  1. Shark Galeo / XSAT
    Av zeber i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-22, 21:03
  2. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-05-06, 17:29
  3. Shark x-sat 410c
    Av texas79 i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-24, 11:54
  4. Shark
    Av anteberg i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-21, 20:26
  5. [LÖST] Shark XSat CDTV-410 Problem
    Av Everest i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-01-27, 13:57

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss