Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Kan ej se lokala nyhetskanalerna längre

  1. #1

    Kan ej se lokala nyhetskanalerna längre

    För några dagar sedan så upptäckte jag att jag inte längre kan se på min lokala nyhetskanal utan istället visas huvudstadens lokala kanal istället. Jag kör med PLI jade. Har för mig att man kan ändra detta någonstans men inte lyckats hitta detta i menyerna.
    Den konstiga är att jag har kunnat se på min lokala nyhetskanal tidigare.

    Jag har kör CSP till båda mina boxar här hemma och det är samma på båda.
    Är det en inställning i min CSP som är fel?

    Är det fel nätnummer satt på min box? Hur sätter jag det på en DM600 och pli jade?
    Senast redigerad av läskkungen den 2011-04-24 klockan 10:51.

  2. #2
    Är det inte för att du kör SVT HD istället för SD-kanalerna?
    DM 7020 HD - AXBox HD Premium+ - Alex - Qnap TS-219P, Popcorn Hour C-200 & A-300, Onkyo TX-SR607 - Panasonic Viera VT-20 - PS3 - Wii

  3. #3
    Jag kör inte HD, jag har en DM600 och den andra boxen är en DM500. Det har fungerat tidigare.

  4. #4
    Nu fungerar det som vanligt igen. Det verkar som att comhem hade något strul med sina sändningar, medvetet eller omedvetet.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss