Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Texter på viasat Kanaler och Canal Digital

  1. #1

    Texter på viasat Kanaler och Canal Digital

    Hej , har en Vu+Duo med Black Hole Image 1.5.1 ser alaa kanaler från Sirius Och Thor Men kommer ingen Text på Film Kanaler Som TV1000 , Canal+ , Silver går att ladda ner någon plugins som Gsub eller Bullz Text som går på Dreambox , Tack för allt Hjälp .

  2. #2
    Inte riktigt svar på frågan men...
    Textningen funkar klockrent med openpli/vix 2.x annars.
    VU+

  3. #3
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Vu+ Duo kör väl Enigma2? I så fall får du gå ut i menyerna och aktivera textning för varje kanal. Behöver bara göras en gång per kanal.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  4. #4
    Snälla kan du Förklara hur man gör det tack

  5. #5
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Jag har ingen Enigma2 själv här längre. Det är mer än ett år sedan jag hade en sån box. Men vad jag minns så får du för varje kanal du vill ha text på trycka menu och sedan textning eller subtitles eller något liknande. Du får då upp en lista över de språk som finns att välja på. Du väljer ett av dem och trycker OK. Sedan ska du få textning varje gång du ser på den kanalen.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  6. #6
    Har letar under menu men hittar inte någon likadan son Textning eller Subtitles , Vad menar de med openpli/vix 2.x är det en annan Imagen som måste bytta , om det är så fungerar den bra , väntar på din svar

  7. #7
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    OpenPLI är en annan image som du i så fall får installera. Rent generellt så är PLI mycket bra images.
    Men det borde väl funka att få igång textning även på Black Hole tycker jag.
    Tyvärr är den enda Enigma2 jag kört på en Kathrein och det är över ett år sen som sagt var... Jag minns inte alla detaljer, men jag minns att man fick aktivera textning på varje kanal.

    Vi får hoppas att någon annan kan hoppa in här och hjälpa dig.

    Edit:
    Hittade detta när jag googlade lite:

    "How do I activate subtitles? In previous images I pressed menu/subtitles and the subtitle started.
    Now when I press menu there is no subtitle option to choose.

    in the latest e2 subtitle have moved from menu to:
    audio button -> yellow"
    Senast redigerad av atomized den 2011-04-30 klockan 13:19.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  8. #8
    Tack för din hjäp vill inte byta imagen igen , håller nyligen med den här nya boxen , förstår inte engelska kan du förklara lite vad det står tack .

  9. #9
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Det står att i senaste Enigma2 så har Subtitles flyttat. Det finns inte längre i menyerna utan man får trycka på Audio-knappen och sedan på Gul knapp.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  10. #10
    tack , har bytt till openpli image , vet du om det går att installera CCcam 2.2.1 på den här image , hur man aktivera den ? och det går att ladda ner den via addons

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss