Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Inspelningsbar viasat box

  1. #1

    Inspelningsbar viasat box

    Hittar ingen information vad det kostar att köpa en inspelningsbar viasat box när man redan är kund hos viasat, så jag frågar här om det är någon som vet?

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2008
    Inlägg
    340
    Tackad
    11 gånger
    Du kan antingen vända dig till Viasat och få ett erbjudande mot att du förlänger bindningstiden 24 månader, eller valfri återförsäljare och köpa den mottagare du är intresserad av. För att få ditt kort att fungera med denna mottagare ringer du sedan Viasats kundtjänst.
    Svarar på PM i frågor som är av allmänt intresse och borde ställts i forumet: Nej

  3. #3
    Vad tror ni jag får för pris om jag beställer ett extra kort med en inspelningsbar box?

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlägg
    56
    Tackad
    10 gånger
    Du får kolla med Viasat.
    NetOnNet tar 6290 för en Pace TDS865NV, tror att listpriset är över 8000.
    2000 kostar det om man inte är kund och binder sig i 2 år.
    Någonstans mellan 2 och 3 tusen kostar det nog om du förlänger i 2 år.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av marcus_n25 Visa inlägg
    Vad tror ni jag får för pris om jag beställer ett extra kort med en inspelningsbar box?
    Tecknar du ett extrakort (tvillingabonnemang) tillsammans med en inspelningsbar box kostar boxen 495:-.
    Det som tillkommer är HD-utbudet (99:-/månad) samt kostnaden för extrakortet (117:-/månad).

    Tecknar du den utan extrakort kostar boxen 2695:- +99 för HD.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss