Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 45

Ämne: Artikel: Installera mgcamd1.35 på din DM800HD SE (Orginal)

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2009
    Inlägg
    98
    Tackad
    2 gånger
    Bra guide. Men jag har haft problem att få det att funka på min dm500hd. Jag kunde välja cammen i LT menyn. Men den fick aldrig kontakt med servern. Är det någon speciell skillnad att installera den på en 500hd gentemot 800hd??Jag fick senare igång det när jag bytte till open pli och installerade den mgcamd som var till open pli i filarkivet..

  2. #12
    Färsking
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    13
    Tackad
    1 gånger
    provade flasha en ny dm 800 hd se clone fick error vilka flash är bäst till clonade dito?

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av martin84 Visa inlägg
    Bra guide. Men jag har haft problem att få det att funka på min dm500hd. Jag kunde välja cammen i LT menyn. Men den fick aldrig kontakt med servern. Är det någon speciell skillnad att installera den på en 500hd gentemot 800hd??Jag fick senare igång det när jag bytte till open pli och installerade den mgcamd som var till open pli i filarkivet..
    Jag undrar samma sak. Guiden är mycket bra, men jag får inte det att fungera på en DM500HD.

  4. #14
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2008
    Inlägg
    103
    Tackad
    6 gånger
    Provade just på en Orginal DM800HD SE och fick inte heller det och fungerade. Mgcamd finns att välja i cam väljaren, men den får ingen kontakt med servern

  5. #15
    Färsking
    Reg.datum
    Jan 2007
    Inlägg
    21
    Tackad
    1 gånger
    Provat denna med LT7 nu och det fungerar precis lika.

  6. #16
    Tack som fan

  7. #17
    Superbra! Funkar hur bra som helst till DM800 HD Se och LT7.

  8. #18
    TackKörde fast men detta löste det hela.

  9. #19
    Medlem
    Reg.datum
    Jul 2003
    Inlägg
    134
    Tackad
    5 gånger
    kanon tack tack tack tack..............

  10. #20
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    stockholm
    Inlägg
    172
    Hej!funkar inte med nya version LT ... jag har provat många gånger

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss