Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: CD utomlands

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    60
    Tackad
    5 gånger

    CD utomlands

    Jag bor i Finland och skulle vilja ha det svenska canal digital familjepaketet. Men det är ju förståss inte möjligt på laglig väg. Tar man abb här så får man alla yle kanaler, mtv3, nelonen m.m.
    Men jag skulle heldre vilja ha alla svenska svt, tv4, tv4+, m.m.
    Så hur ska man bära sig åt för att få det fixat? Kan jag t.ex öppna en postbox i sverige dit räkningarna kommer och betala med e-faktura? Eller blir bankavgifterna skyhöga då? Tacksam för svar.

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Känner du någon i Sverige som du litar på och den personen litar på dig? Då kan den personen skaffa ett CD (eller VIASAT)-abonnemang. Han/Hon betalar räkningarna och du skickar pengar till honom/henne.

    Dyrt alternativ är att skaffa ett abonnemangskort via en firma som säljer kort. Tidskriften What Satellite brukar vara full med sådana annonser. Tittade efter i decembernumret från 2008 och hittade: www.pulsat.com, www.smssat.biz och www.walsat.co.uk. ag har ingen aning om de fortfarande är igång, men det finns säkert flera/andra företag därute. Företagesn storsäljare är naturligtvis korten för kanaler där kvinnor visas upp och förnedras utan kläder på sig, men de har kort för engelska SKY, italienska SKY och tyska SKY, holländska kanal digitaal, med flera.

    Viasat var "hett" i England då fotbollen höll på. De visar massor av PL-fotboll. Nu när säsongen är slut går det kanaske att få tag på kort och mottagare till vettiga pengar.

    Lycka till!
    /I

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    60
    Tackad
    5 gånger
    Njä.. Känner nog ingen som kan ta abb åt mig.. Och domdär kortsäljar sidorna verkar ju vara skit dyra! Enklast vore det ju igentligen om nån i sverige vill ha finska kanaler så kan man ju byta c linje med varann.

  4. #4
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Kom ihåg att vi inte tillåter diskussioner om kortdelning utanför hushållet här.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss