Resultat 1 till 10 av 32

Ämne: Någon som har erfarenhet av Clarke Tech ET-9000

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av swe_mx Visa inlägg
    MrMgoo
    Du måste formatera ditt usb minne som FAT32 och sedan skapa en mapp i roten som heter et9000
    I mappen ET9000 skall sedan följande filer finnas:
    1) boot.bin
    2) kernel.bin
    3) rootfs.bin
    4) imageversion
    När du startar boxen med minnet istoppat så säger boxen att den hittat en ny version och frågar om du vill flasha med den : tryck då på OK knappen som sitter under frontluckan.
    Mvh
    //Swe_mx
    Funkade finfint det! Tack för hjälpen swe-mx!

Kan någon tipsa om lämpliga/kompatibla hårddiskar till denna mottagare? Tyst/sval/snabb och ingen "green" modell som går ner i nåt energispar läge är mina önskemål.

När man kollar prisjakt så kan man handla den från nettosat eller almsat. Vilken firma är att föredra?

Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    38 gånger
    Citat Ursprungligen postat av LFN Visa inlägg
    Kan någon tipsa om lämpliga/kompatibla hårddiskar till denna mottagare? Tyst/sval/snabb och ingen "green" modell som går ner i nåt energispar läge är mina önskemål.

När man kollar prisjakt så kan man handla den från nettosat eller almsat. Vilken firma är att föredra?
    Jag handlade från almsat. De är ju billigast. Fick hem boxen på 2 dar.

beson

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss