Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: au boxer newcs/acamd ?

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2005
    Inlägg
    435
    Tackad
    21 gånger

    au boxer newcs/acamd ?

    Har dom gjort några förändringar i hur dom uppdaterar kortet får inte igenom några emm längre använder mp med acamd 6.2 och newcs1.67 och har haft en fungerande setup men var tvungen att instalera om både kort server och mp och nu vill den fan inte ...

    har sett i en annan tråd att man var tvungen att ändra en massa i acamd_pmt och har testat det men funkar fortfarande inte om det är någon som har en fungerande acamd_pmt fil till boxer med caid 020500 så skulle jag bli glad inte roligt att stoppa kortet i tv en gång i månaden
    http://www.comhit.net/showthread.php...d-AU-vill-inte

    om någon fick det att funka snälla hur gjorde ni .

  2. #2
    Donator
    Reg.datum
    Aug 2007
    Inlägg
    1 472
    Tackad
    77 gånger
    Såg att dom har ändrat EMM-paketen sedan någon månad tillbaka.
    Fr.o.m. 1/6-2011 skickas endast de nya paketen ut, innan dess skickade de gamla samtidigt med de nya.

    Du kanske behöver andra inställningar för att matcha de nya koderna som skickas?

    Själv låter jag min Alex hantera uppdateringen till newcs, så jag har aldrig brytt mig om uppdateringen via Acamd.
    OSCam (Omnikey Cardman 3021), TVheadend på Debian10 (1xTBS6984), Kodi på Sony KD-65XH9505.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2005
    Inlägg
    435
    Tackad
    21 gånger
    tack men har ingen fått det att funka ?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss