-
Seniormedlem
Jag upprepar Minime's fråga.
Vad kör du för server, mjukvara och HW?
Posta dina konfigurationsfiler så kanske vi kan hjälpa dig, annars blir alltihop bara en gissningslek.
-
Färsking
Hej
Undrar hur det här slutade då? Trist med trådar utan avslut. Jag har nämligen samma prylar med samma problem. Kör NewCS och proxyserver 0.89.
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler