Jag börjar fundera om att byta från comhem till bredbandsbolaget. Där jag bor i Uppsala har jag haft oerhört stora problem med Internet som har förstört för mitt Internet-surfande då jag har förlorat rätt mycket tid och olika saker jag uppnått men inte kunnat spara.

Jag har ringt in och klagat och de har meddelat att de säger till när allt är fixat. Dagen efter får jag ett sms där de säger att problemet är löst och att betalningen för månadens Internet blir billigare. Problemet är fortfarande inte löst. Flera gånger per dag så slutar datorn att skicka ut signaler vilket gör att andra kan fortfarande skicka signaler till mig men jag kan inte skicka tillbaka.

Det jag är mest upprörd över är att de inte ens meddelar att det finns ett problem utan att man måste ringa in själv för att ta reda på om det är ett personligt problem eller allmänt. Väldigt dåligt gjort av comhem ska jag säga. Är det andra som har liknande problem som mig? Dela med er gärna!

- Imi