- 

Glöm inte bort att @ också är flyttad... 

Nåväl, får se när jag känner för att plugga in den på allvar. Hur är den som mediaspelare? Instruktionsboken är ganska vag på den fronten.

- 

Seniormedlem

Nåja som mediaspelare är det ingen hit. Den spelar naturligtvis dom egna inspelningar upp, sedan kan den .mpeg. 
 Men dom håller på och jobba på det. Bilden är utmärkt, bra CS-client, trevlig och hantera.

Mvh Kalle

- 

Färsking

Mina föräldrars Hyro 7520ST har gått sönder och jag söker en prisvärd och stabil HD-box med inbyggd Conax som är hyfsat användarvänlig (även om man fyllt 60+). De har Canal digital-abonnemang men ser väldigt mycket på fria kanaler via Astra m fl och då duger inte Canal digital-boxen. Såg att denna har både HD & Conax. 

Fungerar Conax "out-of-the-box" eller krävs det handpåläggning? Om man byter mjukvara, t ex till den som Kalle P nämner, kommer inbyggda Conax fortfarande att fungera eller måste man använda CS? Är det svårt att få CS att fungera med x403p? Finns det nåt annat alternativ för ungefär samma pengar som skulle passa dem bättre?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta
				Behörigheter för att posta

- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-  
Forumets regler