Sitter här och funderar på att byta min vantage till något nyare, eftersom buggarna i denna lär ju aldrig riktigt bli lösta.

Jag sitter och funderar mellan en Clarke tech 9000 och VU+ duo, men vet inte riktigt vilken jag ska välja.
Jag har suttit och kollat runt och försökt hitta information om dessa apparater om vad man kan göra med dem.

Några grundläggande saker som jag uppfattar är tydligen att man kan se på datorn via streaming på bägge sorters dekodrarna, är detta korrekt eller är jag bara ute cyklar som vanligt?.

Clarke tech ska klara av pip, vet inte om jag kommer att utnyttja det så ofta (kanske när man zappar runt för att slippa se reklam).

Hur fungerar de som mediaspelare rent allmänt när man kopplar dem mot tv o stereon?
Internet? Youtube o annat som svt play?

Som ni säkert förstår så vill jag veta massor här. Så skicka på mig med massor av fakta, länkar och egna erfarenheter.

Jag var för övrigt inne på clarke techs hemsida o försökte ladda ned den engelska manualen för att bilda mig en uppfattnig om dekodern... Även om jag valde engelska varianten så fick jag bara den tyska...