Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Newnigma V3.2.2 /MgCamd 1,35a

  1. #1

    Newnigma V3.2.2 /MgCamd 1,35a

    Hej!, har en dm 800se, och kör med Mgcamd 1,31b, men vill givetvis ha 1,35a, men det vill sig inte riktigt, den "hänger" sig, ljudet kan försvinna, då är det bara att starta om cammen, eller byta tbx till 1,31, någon som lyckats med denna kombination och ev har en lösning ?

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Jag har kört 1.35a på newnigma2 länge utan problem. Även nya 3.2.2 och jag har inga problem. Kör mot csp server. Vad kör du mot för server?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Hej! newcs server, och har en 7020 åxå, med gemini som funkar med 1,35a på samma server, så det känns väl som ngt i newnigma ?

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Hmm, har aldrig varit med om det. Vad kör du för kort i din server?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Seniormedlem CharlieX77s avatar
    Reg.datum
    Feb 2007
    Inlägg
    482
    Tackad
    11 gånger
    Jag upplevde också problem med 1.35a så jag tog hem 1.29 istället och den rullar problemfritt med newnigma 3.2.2
    Om du inte kan laga skiten med bruntape så är det inte trasigt

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Vilka problem är det ni upplever? Jag har kört 1.35a sen det kom och har aldrig några som helst problem. Snabba kanalbyten, inga frysningar eller nått..?!

    Vad kör ni mot för server och vad har ni kort kort?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Ort
    Engelholm
    Inlägg
    71
    jag kör med Newnigma2 V3.2.2 SIM2.01 #82
    Jag undrar hur man får fram undertexter, det finns ingen stans där man kan göra inställningar där tex,
    org ljud 1. english, 2, swedish
    text 1. swedish, 2 xx, som det finns på vissa andra imager

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    864
    Tackad
    55 gånger
    Du få ladda hem och installera 2sub.

    Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
    Det man inte vet, har man ingen aning om!

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Ort
    Engelholm
    Inlägg
    71
    2sub finns inte med i plugins, finns det nån image där allt finns med?

  10. #10
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    864
    Tackad
    55 gånger
    peter pan har det installerat. Men om du kör på Openpli så slipper du ju plugin! och det funkar kanon hela tiden.

    eller så laddar du hem 2sub från filarkivet, ftpa till /tmp och kör ipkg install /tmp/2sub_3.01.00-r0_mipsel.ipk
    Senast redigerad av Muggesand den 2011-08-08 klockan 10:13.
    Det man inte vet, har man ingen aning om!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss