Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: problem starta dm7000s

  1. #1

    problem starta dm7000s

    har ett konstigt problem har en gammal dm7000s som inte vill gå igång om jag lyckas att få igång den (sist tog det nästan en timme cirka 100 omstarter) så fungerar den som den som den ska men om den står över natten avslagen är det samma procedur fungerar bra att starta om den är igång och inte strömmen varit av
    någon som har en aning om vad det kan vara ? har provat alla alla opp som finns ingen skillnad!
    har provat flash erase känns som ett hårdvare fel någon som haft något liknande problem?

  2. #2
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmmm.

    Om jag förstod språket rätt, så har du uppstarts-problem, med din DM7000S. Har du kollat att PSU funkar ok ?
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av matkoh Visa inlägg
    Hmmmm.

    Om jag förstod språket rätt, så har du uppstarts-problem, med din DM7000S. Har du kollat att PSU funkar ok ?
    har provat en timme snart får bara upp dream multimedia logan hur kollar jag att min PSU fungerar?

  4. #4
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmmm.

    Hört talas om punkt, komma & stor bokstav ?? Mät likspänning & rippel på PSU.
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  5. #5
    Går att att starta om jag flashar in en ny image med dreamup har jag den inte strömsatt i några timmar går den inte att starta om!
    ska prova att Mäta likspänning & rippel på PSU.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss