Jag har använt s10 några månader nu och har kommit tillrätta med de flesta problem jag haft genom ny firmware. Ett problem som kvarstår är att den slutar svara på fjärren rätt ofta. Jag har haft 5 st s10 och 3 har haft detta problem. Enda lösningen har varit att trycka på boxens egna knappar. Då funkar den igen om jag inte orkar vänta de minuter den tar på sig att komma igång själv. Supporten har bara konstaterat att det är fjärren det är fel på vilket jag inte håller med om eftersom det är lika oavsett vilken fjärr som används.

Föregångaren s9 gick bättre, enda problemet jag hade med den va att den starta om på vissa kanaler och inte sluta förrän jag drog ur coax kabeln. Jag bytte firmware kanske 10 ggr på den och problemet minska lite men inte helt och jag fick ta bort kanalerna som inte fungerade.

Sen har jag haft problem med uppdateringen av korten som jag inte har kunnat lösa på annat sätt än att sätta kortet i originalboxen. Men risken finns ju att det problemet sitter i oscam config.