-
Färsking
Mycke bra förslag.
Har ganska bra koll på linux och linux liknande system så där vid är inget problem - annars hade jag nog inte ens fått mythtv att visa någon tv alls.. va ju inte direkt plug-and-pray...
Jag undrar fortfarande över orginal frågan dock
hur får man sasc-ng att förstå att den skall decrypta en kanal!
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler