Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Hur får man med ppv?

Hur får man med ppv?

Att göra ett vanligt au kort med hjälp av ett orginalkort är ju inte så klurigt men hur gör jag för att få med ppv?eller går det inte?Säg nu inte att jag skall kolla i guiderna för där står inget om just ppv med au

ppv måste remotas.

Pröva

med sökfunktionen finns hur mycket frågor och svar som helst angående detta :wink:

Om man bestäler hem en film till ett orginalkort och sen läser av det får man inte med den rätta nyckeln då?

conaxrules
    Gäst
    PPV behöver INTE remotas

pason
    Gäst
    vadå inte remotas

Nicko1: Om du beställer en PPV-film och har aukortet insatt kommer du att få den nya koden. Den är giltig tills nästa uppdatering. Annars kan du alltid remota ditt kort med senaste PPV-koderna om du har AU/remote filer. Conaxrules har inte gjort sitt kort själv skulle jag tro (om han inte har tillgång till ett giltigt Comhem servicekort förstås)
    Bazooka 8)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss