Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Hjälp med Svensk Textning till ALLA kanaler - 12 månaders Spotify Premium som tack!

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    Känns som du har en rätt gammal gemeniimage, då behöver du nog installera 2sub, på nyare image så används den inbyggda textningen med förträfflighet.

    Ett tips är att flasha om boxen med senaste OpenPLI eller PeterPan som är de två jag testat som all text automatiskt aktiveras efter installationen. Det finns säkert fler..så där ingen åsikt om andra val.
    Multitasking means screwing up several things at once.


  2. #2
    Asså jag är ny på detta så kan inte mkt om de olika programmen hur man flashar osv. Detta jag har nu har jag fått hjälp med via teamviewer. Det jag kan göra är att köpa en likadan box så kan man börja om och installera rätt från början. Eller uppdatera denna. Fast som sagt jag behöver mkt hjälp så man hade nästan behövt ta de här via skype eller något. Är du intresserad och känner du kan detta säg till.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss