Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Kan denna programerare vara värd å köpa?

Datate
    Gäst

Kan denna programerare vara värd å köpa?

Sitter å kollar lite efter en billig FunCard-programerare...

Vad jag är ute efter är en programerare som klarar FunCard.... Behöver inte kunna programera andra kort. Frågan är då denna. Programeraren på denna sidan är lagom billig,men klarar den 1Mb FunCard...i beskrivningen står det att den klarar FC upp till 265kb,men kollar man på 512kb FC så står det i kortets beskrivning att den kan programeras med denna programerare´...frågan är då om även 1024kb-korten funkar med denna...!? Skiljer en hel del i pris mot att beställa från svenska site kan man säga.... 299:- med frakt å moms mot dryga 400:- om man beställer från sverigemed liknande "bara FC-programerare"...
    http://chipcardstore.com/?page=shop/...b3f64bd6ef16f5

Så...tror ni denna funkar för FC 1024, eller finns det någon annan billig programerare som klarar sådana?

/Edit

Måste man skaffa 1024kb FC för att det skall funka bra, eller går det lika bra med 512 eller kanske till och med 256??? Kanske skall tilläggas att jag skall ha det till ComHem....

Den funkar troligtvis med ett FC 1024. Du klarar dig dock absolut med det minsta FC för Comhem.
    Bazooka 8)

Datate
    Gäst
    Jaså!? Säker på det...? I sånna fall blir ju det hela ganska mycket billigare å enklare.....

Yes. Jag kör själv med ett 128kb FC som funkar fint med FC/Slipstream filer från morphex.
    Bazooka 8)

Datate
    Gäst
    Vad kör DU med för programerare? Tror du det skulle funka bra med den programeraren som jag skickade med länken till i första inlägget???

Jag kör själv med en mp3.5 då den klarade av att läsa av originalkortet i phoenixmode. Jag tror inte FC-brännaren klarar det, men om du redan har gjort det eller har ngn polare som kan göra det så duger den till att bränna om kortet. Jag vill dock rekommendera mp3.5 i alla fall.
    Bazooka 8)

Datate
    Gäst
    Okej... Men varför måste man läsa av sitt original egentligen, byter man endå inte ut ALLA koder i kortet....

Mjo...har iallafall 2 polare med programerare, så är det bara det som är problemet så är det nog ingen större fara...men förutom just det så skall dom troligen funka bra eller???

Tja Datate!
    Du behöver några MK-koder från ditt originalkort för att få AU att fungera det finns bra guider att läsa här bland annat. Lycka till
    Bazooka 8)

Liknande ämnen

1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 21:30
  2. var köpa programerare och vilken
    Av kabbe47 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-05-13, 19:04
  3. programerare
    Av pajan i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-16, 22:20
  4. [LÖST] Val av programerare????
    Av snabel@ i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-09, 17:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss