Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Hårddiskproblem

  1. #11
    Vet tyvärr inte.. läste om ettpar som fick ta i rätt bra för att få i hdmi kabeln ordentligt i boxen. hdcp handshake problem med hdmi har man också läst en del om (inte i samband med vu+). Har du någon annan tv/monitor att prova med?
    Finns någon mjukvaruuppdatering till tvn?

    Annars vet jag inte tyvärr..

    Vad är pid? Picture in display?
    Mycket märkligt måste jag säga.
    Senast redigerad av Storsnusaren den 2011-09-29 klockan 20:10.
    VU+

  2. #12
    Det har varit mycket märkliga ting med denna tingest, dock brukar det lösa sig. Japp jag har en annan tv ska kolla detta genast

  3. #13
    Nej det fungerar inte har utgångarna något med imagen att göra

  4. #14
    Mjukvaran sköter ju allt så ja. men om något skiljer mellen t.ex blackhole, openpli när det kommer till drivrutiner/bildhandtering vet jag inte..Kör en backup.. finns i blackhole vill jag minnas? O testa en annan image. funkar det inte då så tycker jag du ska reklamera boxen även om du kan leva med scart
    VU+

  5. #15
    Så får det bli ska fixa detta Jag återkommer .... dock inte i kväll då nattsuderiet får vara färdigt för denna vecka....

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss