Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Comhem mosc

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Comhem mosc

Har moscat ett kort till comhem med letitbe och det gick jättebra skulle göra ett till men det kortet lyckas jag inte med. när jag skulle lägga in datum fick jag felmedelande såg att det låg gamla datum i kortet tog bort dom och la in nytt datum funka inte la in senaste nycklen funka fortfarande inte bytte ppua och mk under 00 88 00 funka fortfarande inte. Boxen startar upp med kortet och grundutbudet funkar kan kortets serienr vara spärrat?. Behöver hjälp tack på förhand

Jag lyckades inte byta ppua under fff410 annars hade jag gjort de har läst av kortet som jag inte får igång ok gjort ett gk och de funkar jag fattar inte att inte org kortet funkar när jag lägger in alla dom nyaste nycklarna

tro mig jag har hållt på hela natten

jag lyckades byta nu jag var väl trött igår natt la in alla gamla nycklar som fanns på det kortet som funka men det uppdaterar inte endå

varit i hela natten funka ändå inte. det kortet är ett kort som blev över när polarn ringde och sa att han tappade bort sitt kort så fick han ett nytt kan dom ha spärrat de kortet? tycker det borde ju funka när jag lägger i dom nyaste nycklarna

Liknande ämnen

1. [LÖST] samarbete comhem MOSC
    Av rsacas5 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-24, 05:09
  2. Mosc????
    Av connyp59 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-19, 20:28
  3. Mosc
    Av Kroeger i forum Com Hem
    Senaste inlägg: 2003-09-24, 11:42
  4. MOSC
    Av Niten i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-07, 16:20
  5. [LÖST] MOSC
    Av _swedishviking_ i forum Boxer
    Senaste inlägg: 2003-04-04, 18:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss