Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Comhem - Slipstream - Funcard

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    blom78
    Gäst

    Comhem - Slipstream - Funcard

    Hejsan jag har sökt runt utan att hitta en guide som visar hur man gör med comhem slipstream, finns det nån renodlad comhem jag har hittat till andra men inte comhem är det nån som har en bra som visar?
    :-(

    Blom

  2. #2
    Ville bara meddela att jag kilade ner på stan och köpte det billigaste funcardet jag hittade: 64kb minne á 100 kr. (mina komplimanger till den oerhört snygga tjejen bakom disken)
    Tog min provider.txt och drog in den i senaste morphex som var inställt på "comhem" och "Funcard (slipstream)" Laddade ner MP 8.02 beta från www.adteknik.se och följde de lätta instruktionerna från deras hemsida. Tog lite längre tid att bränna in filerna på kortet jämfört med GK. Nu har jag dock ett fungerande au kort igen utan dessa löjliga röda rutor. As easy as that!
    Detta skrev jag tidigare idag under en annan tråd, om du kan grundförutsättningarna så tror jag att detta kan hjälpa dig att lyckas.
    Fri tv till folket!

  3. #3
    blom78
    Gäst

    Hmm

    Okey men måste jag inte byta en massa siffror i slipstream jag har gjort som med GK fast ändrat till Funcard. Dock utan slipstream

    Blom

  4. #4
    Använd inte själva programmet "slipstream"
    Använd endast Morphex och ditt brännarprogram.
    Morphex fixar allting åt dig om du har en provider.txt fil
    Hur enkelt som hellst
    Fri tv till folket!

Liknande ämnen

  1. Slipstream Funcard
    Av bursu i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-21, 19:08
  2. x-sat cdtv med Funcard slipstream
    Av lespaul i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 14:40
  3. Slipstream/Funcard
    Av UPA i forum Com Hem
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2003-09-22, 18:41
  4. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-08-21, 17:34
  5. Funcard Slipstream
    Av tuggz i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-15, 07:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss