Resultat 1 till 10 av 86

Ämne: Vtuner (Virtuell tuner)

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Medlem
    Reg.datum
    May 2006
    Tackad
    4 gånger
    Citat Ursprungligen postat av rimion Visa inlägg
    Väntar fortfarande på att få hem mitt usb-kort jag beställde så jag har inte kommit igång med installation av servern. Läste däremot på följande sida (http://groups.google.com/group/vtune...90c49921c0d40f) att som klient kan man använda någon HD Dreambox.

"As client can be used any of HD Dreambox (800PVR, 800se, 8000 ...) or Linux PC."

Frågan är om man MÅSTE eller KAN använda en HD-box. Det fungerar inte med t.ex. DM500 eller DM7020 som klient?

@ke84 vad använder du som klient?
    Jo det är klart du kan ha en dm500 eller en dm7020 men av naturliga skäl kommer du inte kunna se på HD

dm800hd är hittils det bästa med vtuner som jag provat.

Medlem
    Reg.datum
    Nov 2008
    Tackad
    6 gånger
    Citat Ursprungligen postat av ke84 Visa inlägg
    Jo det är klart du kan ha en dm500 eller en dm7020 men av naturliga skäl kommer du inte kunna se på HD

dm800hd är hittils det bästa med vtuner som jag provat.
    Jag fick ovan som svar på frågan om man kunde använda DM500 eller DM7020 som klient. Om jag tänker använda min gamla DM500-s som klient, vilken fil är det då jag ska installera/använda på boxen? Hittar ingen vtunerc.ppc på hemsidan. För vtuner-client_0.2-20120104-r2_mipsel.ipk funkar väl bara på enigma2?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss