-
Seniormedlem
har prövat en massa olika softcamar för win men acamd är klart överlägset har stöd för dom flesta protokollen om emm funkar om man har gjort rätt
(tack alla på forumet)
har inte fått emm att funka med någon annan softcam för win så alla andra går fet bort ..
om det kommit någon ny under cam så vet jag inte om den och kommer inte att byta i vilket fall för acamd bara funkar ...
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler