Problem: Jag får svart bild och eventuell textremsa i ComHem. PPV sport och film fungerar. Jag har de senaste koderna. Har varit så ett tag. Har någon ett tips på vad jag ska ta mig till?
/L
Problem: Jag får svart bild och eventuell textremsa i ComHem. PPV sport och film fungerar. Jag har de senaste koderna. Har varit så ett tag. Har någon ett tips på vad jag ska ta mig till?
/L
:-(
Samma här. Missar alla naturfilmerna vid 24 tiden.
08 - Nyckeln ?
Gör om kortet till ett au remote. Funkar klockrent nu. Hade samma problem som ni innan. :lol: :lol: :lol:
:?: Hur då ?
AU Remote ??Ursprungligen postat av loverkrille
Jag har använt 34GEOO programvaran med ett guldkort + dom nyaste koderna, inga av dom vanliga kanalerna fungerar, däremot fungerar PPV. Vilka hexkoder skall man använda och vilken typ av kort?
Har precis också fått svart ruta. Satt och kolla tennisen när bilden frös. startade om boxen "kom in på kanalplatsen" men det är svart. såg att den röda standby lampan på min sageem box blinkade detta brukar betyda vajsing i "Nätkonfiguration" gick in och slog in 41001 som det är i mitt fall men det hjälpte inte. Tyder detta på nätfel eller har signalen för dessa kort slagits av? Jag har inte fått mitt nya kort orginalkort ännu. Man vågar liksom inte ringa com & fråga slem i detta läge.
Ursäkta svenskan lite dålig redigering men kontentan gick nog fram ändå
Om ni vill göra ett AU-Kort så finns det guider till det.
Titta i min signatur
Jag har varit borta och har tyvärr ej ngn koll på vad som kan göras åt detta problem med "svart ruta", har försökt leta svar i forumet men ej hittat ngt svar....kan ngn hjälpa? :?:
Mvh
Matte
Hmmm... Jag trodde att det var just ett sådant som jag hade tidigare. Det är ju den guiden som jag har följt sedan tidigare. Hur gör jag för göra ett icke AU-kort som jag själv får mata in koderna på?? Hittar ingen guide för detta.Ursprungligen postat av Xx-RaY