Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Bara svart i rutan...

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Larek
    Gäst

Bara svart i rutan...

Problem: Jag får svart bild och eventuell textremsa i ComHem. PPV sport och film fungerar. Jag har de senaste koderna. Har varit så ett tag. Har någon ett tips på vad jag ska ta mig till?

/L

Lurk
    Gäst
    :-(
    Samma här. Missar alla naturfilmerna vid 24 tiden.
    08 - Nyckeln ?

loverkrille
    Gäst
    Gör om kortet till ett au remote. Funkar klockrent nu. Hade samma problem som ni innan. :lol: :lol: :lol:

Lurk
    Gäst
    :?: Hur då ?

Citat Ursprungligen postat av loverkrille
    Gör om kortet till ett au remote. Funkar klockrent nu. Hade samma problem som ni innan. :lol: :lol: :lol:
    AU Remote ??
    Jag har använt 34GEOO programvaran med ett guldkort + dom nyaste koderna, inga av dom vanliga kanalerna fungerar, däremot fungerar PPV. Vilka hexkoder skall man använda och vilken typ av kort?

Har precis också fått svart ruta. Satt och kolla tennisen när bilden frös. startade om boxen "kom in på kanalplatsen" men det är svart. såg att den röda standby lampan på min sageem box blinkade detta brukar betyda vajsing i "Nätkonfiguration" gick in och slog in 41001 som det är i mitt fall men det hjälpte inte. Tyder detta på nätfel eller har signalen för dessa kort slagits av? Jag har inte fått mitt nya kort orginalkort ännu. Man vågar liksom inte ringa com & fråga slem i detta läge.

Ursäkta svenskan lite dålig redigering men kontentan gick nog fram ändå

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    Om ni vill göra ett AU-Kort så finns det guider till det.
    Titta i min signatur

Jag har varit borta och har tyvärr ej ngn koll på vad som kan göras åt detta problem med "svart ruta", har försökt leta svar i forumet men ej hittat ngt svar....kan ngn hjälpa? :?:
    Mvh
    Matte

Citat Ursprungligen postat av Xx-RaY
    Om ni vill göra ett AU-Kort så finns det guider till det.
    Titta i min signatur
    Hmmm... Jag trodde att det var just ett sådant som jag hade tidigare. Det är ju den guiden som jag har följt sedan tidigare. Hur gör jag för göra ett icke AU-kort som jag själv får mata in koderna på?? Hittar ingen guide för detta.

Liknande ämnen

1. Svart i rutan
    Av Micgyver i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-11-18, 12:13
  2. svart i rutan
    Av pitbullsweden i forum Canal Digital
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2004-11-01, 20:20
  3. svart i rutan
    Av clipper i forum Canal Digital
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-07-22, 13:18
  4. Svart i RUTAN
    Av Payne i forum Boxer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-02-13, 11:39
  5. svart i rutan!
    Av dicko i forum Canal Digital
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2004-01-28, 08:05

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss