Fick min dm500s förra veckan från Kina. Installerade en gammal Gemini 4,7 som jag hade fått här i forumet för något år sedan. Gick inte installera cccam, Googlade och fick veta att det inte går att hämta den och man får installera mauellt. Lyckades inte installera cccam mauellt och laddade då ner en gemini 4,7 non bomb med inbyggd cccam 2,13. Nu hittade jag samma fil i ett annat forum och två stycken där hade kommenterat att de hade råkat för clone bomb. Nu vet jag inte vad jag ska göra, jag har haft den en vecka. Så här står det på imagen: Gemini 4.70 Non Bomb DM500 Maxvar CCcam 2.1.3 original Mod Borsalino 21.12.09

När jag fick boxen var Enigma installerat och som det ser ut så var den nyare image än vad jag har idag men hade inte cccam installerat+ att den hade svensk meny. Min fråga är: Är enigma ett nyare image från gemini än 4,7? Finns det Enigma 2 till dm 500s?

Är det någon som använder senaste image från gemini no clone bomb som kan ge mig länk fast det måste vara inbyggd cccam. Som ni ser så är jag inget vidare på det här och behöver er hjälp.
Jag vill inte installera pli eller annat eftersom gemini verkade vara lättast. har provat de andra förut.

Tacksam vid svar....