Testa med en antennförstärkare.
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk
Testa med en antennförstärkare.
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk
Det man inte vet, har man ingen aning om!
lustigt som fan har exakt samma problem & bor också i jönköping. skulle göra en ny kanalsökning & ALLA kanaler försvann förutom HD kanalerna.
[h=Meddelande från Kundservice]2[/h][h=2011-12-06 kl 16.55 - 18.53 | Avbrott i Göteborg]3[/h]
Vi har för närvarande avbrott på samtliga våra tjänster i stora delar av Göteborg. Felet är lokaliserat till ett strömavbrott hos Göteborgs Energi och håller på att åtgärdas. Vi beklagar att våra kunder inte kan använda sina tjänster för tillfället.
Uppdatering: Problemet är åtgärdat sedan kl 18.53.
[h=Felmeddelande på digital-tv-kanaler]3[/h]
Har du problem med dina digitala kanaler och får felmeddelande "ingen åtkomst" behöver du avvakta på en av de felande kanalerna i upp till 1 timme.
Om felmeddelandet kvarstår ber vi dig kontakta Kundservice.
[h=Kanalomläggning]3[/h]
Just nu pågår många förändringar med tv-kanaler.
Digital kanalomläggning - Jönköping, Huskvarna och Nässjö
Vår digitala kanalomläggning började i Jönköping, Huskvarna och Nässjö den 24 november.
När omläggningen är genomförd behöver du göra en ny digital kanalsökning via digitalboxens meny. Har du gjort en favoritlista behöver du göra om denna efter genomförd kanalsökning. En viktig sak att tänka på när du genomför kanalsökningen är att du måste ange rätt nätnummer för din ort. Jönköping har nätnummer 41031.
Har du en tv med inbyggd digital-tv-mottagare ber vi dig i första hand att ta hjälp av den medföljande manualen till din tv. För ytterligare hjälp och support med kanalsökning och skapande av nya favoritlistor kontaktar du din tv-tillverkares kundservice.
Analog kanalomläggning - TV8 och Kanal 9
Vi har påbörjat vår analoga kanalomläggning och den sker ort per ort. Det som kommer att hända är att de analoga kanalerna TV8 och Kanal 9 flyttar till nya frekvenser, och det medför att du behöver göra en ny kanalsökning på din tv. Är du osäker på hur du gör en kanalsökning bör du i första hand ta hjälp av den medföljande manualen till din tv. Vill du ha ytterligare hjälp och support med hur du genomför kanalsökningen kontaktar du din tv-tillverkares kundservice.
Mer information om tidplan när det sker på vilken ort kan du läsa under Kundservicefliken, underkategori "Hjälp med Tv" och i artikeln "Kanalomläggning".
Hej!
Tack för alla svar!
Men efter kanalomläggningen hittar boxen alla kanaler.
Så problemet blev lösningen efter lite pyssel.
Det beror ju på att dom har lagt om frekvenserna i jkpg.
Denna sidan lär hjälpa er:
http://comhem.sytes.net/
![]()
Har du sloved den?