När jag är i DCC och tar FTP så får jag enbart upp .ipk-filer som ligger på datorns hårddisk.
Jag ska väl på något fiffigt sätt kunna få upp newcamd.list filerna som ligger i boxen i den vänstra spalten. Det är var jag försöker få komma underfund med just nu. DCC har kontakt med boxen i alla fall.





Svara med citat
