:?: e det lönt att investera i en brännar nu eller ska man vänta tills dom andra korten har kommite ut så man ser att det funkar :?: /stocken
:?: e det lönt att investera i en brännar nu eller ska man vänta tills dom andra korten har kommite ut så man ser att det funkar :?: /stocken
Personligen skulle jag vänta ett tag.. Det kan bli så att ny bärnnare behövs eller bara en nyare programvara i brännaren.
Sedan är det ju upp till dig själv hur bråttom du har.
Mvh Hoqqe
Jag rekomenderar att du köper en MP 3.5 nu..
för då när det nya kortet kommer kan du börja hjälpa att läsa av den o knäcka den istället för att bara sitta o vänta så du kan snylta på andra....... o det e ingen fara med att brännare byts eller nåt för mp3,5 klarar ändå de flesta korten.. oavsett om det e guld, wafer, silver, fun, basic, mII.. u name it..
Medans du e på gång köp dig oxå en season så slipper du tigga om koder i olika forum....
M.v.h. __Michelangelo__
eller någon annan här på forumet som kan förklara vad season är för något man ska köpa för att inte tigga koder som du skriver om.
Här finns koder att hämta här på detta forumet både sport, film och vanliga.
Men vad är SEASON FÖR NÅGOT?
myggan
lärling
Season interface är en adapter/interface för att en PC skall kunna anslutas till din box. Med denna kan du då emulera ett smartcard med PCn samt logga passivt.
Detta ger dig inte några nya nycklar. Du måste forfarande ha valida mkeys för att få opkeys.
/Spock
okej jag förstår lite bättre, då kör jag på mitt sätt som jag tycker fungerar bra au och brännare.
tack