Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 30 av 30

Ämne: betala 199 kr i månaden

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    och vadå sänka priset e du tappad eller
    de e ju för f*n som att erkänna att piraterna vunnit ju
    va f*n tror du de skulle göra för deras kreditet DHÖÖÖÖÖÖ

Det är väl så att när priser stiger och blir för höga så kommer det alltid att fuskas. Kolla bara på skiv och film branschen där det förloras mycket mera pengar än i "våran bransch".
    Priser överlag på alla slags produkter är satta för att betala div utvecklingskostnader mm. Efter ett tag när utvecklingskostnaderna är betalda så skall ju priserna sjunka. Kolla bara på priserna på DVD och Widescreen TV. Priserna på skivor, filmer, "våran bransch" och på Internet abb har bara stigit med oftast dåliga förklaringar. Det är inte så att om de sänker priserna så är det som att erkänna att piraterna har vunnit utan det är så att priserna just nu är för höga. Det är det som skapar pirat branschen.
    Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
    Är oftast upptagen dagtid!

Re: betala 199 kr i månaden

Jag anser att det är en självklarhet att man ska betala en liten del för att få detta stora utbud som man får med ett piratkort.
    Håller helt klart med...

Det är inte lätt det här inte. Men en djävla massa pengar blir det allt. Om man ska betala extra för speciella kanaler så borde absolut tv licensen slopas.
    Tycker att 199:- är ok men då ska ju egentligen varenda jäkla kanal ingå, när nu tv-licensen finns. Att ta betalt extra för olika speciella kanaler med all reklam som finns är ju inte speciellt intelligent för att uttrycka det snällt i överkant.
    Alltså:
    1: slopa tvlicensen.
    2: 199:- för alla tillgängliga kanaler är ok.
    3 Att ta betalt på alla möjliga och omöjliga sätt för olika kanaler suger fett. 8)

Håller med mojangen, förutom det här med TV-licens. Det är ju så här att TV-licensen inte har ett dugg med comhem att göra...utan dom pengarna går till SVT/Staten :x Även om jag tycker att licensen är lite hög för det dom visar. Så du får nog ta och ringa Persson eller nån!

Angående Tv-Licens

Det jag skrev om tv licensen var ingen uppmaning till att inte betala den utan det var en enkel gemförelse...

Räkna priset av licensen för 1, 2, P1, P2, P3... som är obligatorisk... (tvunget) med priset för Comhem 8 favoriter plus box.... Frivilligt och mer sevärt....

Ha det

Jag bara menar att med alla herrans olika avgifter som finns för att kunna se mer än 1, 2 och 4:an så är det svårt för majoriteten att ha råd med det.
    Därför är det ju så att många använder hobbykort istället. Tror att om man satte ner priserna till rimliga nivåer så skulle alla tjäna på det. Såväl tv-bolag som tv-tittare.

Hobby kort.

När man tänker efter så kan man inget annat än skratta åt alla som inte betalar..

Jag betalar 70:- för boxen och 129:- för ( 74 kanaler i månaden )

Det är la det billigaste det kan bli... hehehehehe.......

Ha det.

Vissa menar att 199:- i månaden är billigt, men som jag fattar det är det i och med innehavet av hobbykorten som gör det billigt och sedan dunkar man i med en "tänk längre än näsan räcker".

Jag svarar på samma sätt: Tänk längre än näsan räcker!
    Ponera att alla kör med 199:-/mån och sedan tittar på TV1000 och C+ med sitt hobbykort.
    Fråga: Hur lång tid tar det innan Kinnevik och C+ tvingar CH att uppgradera systemet?
    TV1000, C+ och boxhyra kostar 488:-/mån, det är grogrunden för hobbykorten och piratmarknaden.

bra inlägg det sista gubbar :lol: Instämmer helt å hållet med er :!:

kort sagt:200 pistoler i månaden är faktiskt billigt för hela comhems utbud,men har du inte ett pirat kort så är det INTE billigt....hmmm 8)

alltså är det INTE billigt :evil:

Det beror nog på hur man ser det hela..

Jag betalar för 8 favoriter och tittar mest på det jag betalar...

Discoveris alla kanaler, playboy o cartoon network e mina favorit med hobbykort eller inte...

Min mor betalar 326 EURO per år för att se ett Brasiliansk kanal och hon tycker det e billigt och då menar jag ett enda kanal.... jag skulle aldrig betala det... :shock:

Det handlar om hur man ser det hela......

Liknande ämnen

1. Andra måndagen i månaden...igen!
    Av ctm555 i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-10, 11:31
  2. Varför Betala för svt 1 mm
    Av dratsab i forum Com Hem
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-04-04, 18:59
  3. Va ska jag betala för detta?
    Av eriks i forum Hårdvara
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 20:18
  4. betala allt?
    Av buffy i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-03-12, 18:10
  5. Betala för TV3???
    Av fagerhultarn i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-12, 07:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss