Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 30

Ämne: betala 199 kr i månaden

  1. #1

    betala 199 kr i månaden

    Jag anser att det är en självklarhet att man ska betala en liten del för att få detta stora utbud som man får med ett piratkort.

    Jag betalar 199 kr i månaden, om inte mitt piratkort skulle fungera så har jag ändå de 8 kanaler som jag betalar för.

    Det är en liten summa i sammanhanget OCH comhem får in en summa som gör dem "lite" glada o alla fall
    Dreambox 600 C
    Gemini 4.2

  2. #2
    instämmer, vad skulle hända om ingen betalade då?
    iväg med alla snålisar som inte betalar ett öre
    Det är juh bara en liten struntsumma man betalar så varför inte...

  3. #3

  4. #4
    Instämmer ABSOLUT inte! :x 199:- spänn är en satans massa pengar för 8 skit kanaler som man knappt tittar på! (det är ju filmkanalerna de flesta trots allt vill se)
    Om comhem kunde ta o sänka priset istället på sina tjänster så skulle pirat tittande klart minska samtidigt som de skulle få fler kunder,då skulle de oxå slippa byta krypterings system som måste kosta comhem en hel förmögenhet.För comhem ska ju inte tro att varje person som kollar på deras kanaler gratis, är En förlorad kund.

    Kontentan kommer istället bli att de flesta som hyr box och pröjsar 129kr + 70kr för boxen o kör med pirat-kort, säger upp sitt abbonemang när de nya korten kommer. Vilket i sin tur gör att de förlorar de befinliga kunder de redan har. :twisted: :twisted:

    Sug på den Tomas Bolme! 8)

  5. #5

    Håller med helt o hållet....

    Har själv inte hållit på så länge men har redan skaffat mig utrustning o nu en X-Sat (shark) till sovrummet så tycker jag att det e inte mer än rätt att jag betalar för mina 8 kanaler.. det e ändå dem jag kollar på mest..

    Var inte för snåla... för då får ni ändå inte se ett skit.. vänta bara tills det nya kortet kommer... ja får mitt i brevlådan... vad gör alla som inte betalar....

  6. #6
    Alla som inte betalar skaffar Boxer istället! 8)

  7. #7
    nikgusta: hur ska comhem kunna sänka priserna på filmkanalera har du tänkt? Det är ju inte dom som sätter priset....
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  8. #8
    Är inte ett dugg intresserad av vem eller hur priserna sätts tycker bara att det är skandalösa ocker priser.....

  9. #9

    Betala.....

    Jag anser att Comhem har infört olika återgärder för att kunna få betalt för sina tjänster...

    Förr kunde man ju köpa loss boxarna o bara ha pirat.. men nu hyr comhem bara ut dem så att man ska vara bunden och betala en liten (obetydlig) avgift..
    Det är 1000 gånger bättre att betala Comhems avgift än att vara tvungen att betala tv licens för 1,2 och 4... o inte kunna se på tv för det är ändå bara repris...

    min box avgift betaler alltså för de pirater som inte kan bättre än att snylta på andra...

    Käms på er.....

    Skulle vilja se om det inte var tillåtet med obetalande på olika forum på internet... hur fan skulle ni få era koder.....?? juste ingen tv.... hahahaa...


    Ta ert ansvar och börja betala....

    __Michelangelo__

  10. #10
    tvungen att betala tv licens för 1,2 och 4
    Det är tyvärr ännu värre än så med TV licensen för fyran är en sponsrade kanal så det är bara skit ettan och skit tvåan man betalar för.

    För övrigt så är det ju så att CH har det bästa utbudet på både filmkanaler och sport så om jag skulle gå över till boxer så tappar jag all sport och det är det som jag tittar mest på. Jag tycker däremot att det inte är rimligt med att betala över 300kr för 8 favoriter och Canal+ men om det blir svart i rutan så gör jag det.
    Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
    Är oftast upptagen dagtid!

Liknande ämnen

  1. Andra måndagen i månaden...igen!
    Av ctm555 i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-10, 11:31
  2. Varför Betala för svt 1 mm
    Av dratsab i forum Com Hem
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-04-04, 18:59
  3. Va ska jag betala för detta?
    Av eriks i forum Hårdvara
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 20:18
  4. betala allt?
    Av buffy i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-03-12, 18:10
  5. Betala för TV3???
    Av fagerhultarn i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-12, 07:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss