Ok, tack så mycket för ditt svar! Då vet jag vilka möjligheter som finns för tillfället.
Ok, tack så mycket för ditt svar! Då vet jag vilka möjligheter som finns för tillfället.
Så om man sitter med en dator med flera TV-kort utan CA-modul, då finns det ingen chans att för MPEG-4 att fungera på dessa kort? Inte ens med en Alex va?