Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Tvillingkort/Syskonkort - Är det max 1 limit på detta?

  1. #1

    Tvillingkort/Syskonkort - Är det max 1 limit på detta?

    Frågan i ämnet, får man end ha 1 tvillingkort hos comhem?

  2. #2
    Fråga comhem? läs på deras hemsida?

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Tjalle85 Visa inlägg
    Fråga comhem? läs på deras hemsida?
    Förstår inte på folks attityd numera. Ursäkta uttrycket, men kan du inte dra åt helvete? (Ni får gärna banna mig om ni tycker mitt svar är dåligt nu).

    1. Anledningen jag frågar här är för att jag inte vill ringa. Jag gillar inte att sitta i telefon. Dessutom är comhem kända för att ibland inte vara så säkra på sin sak själva.
    2. http://www.comhem.se/comhem/tv/sysko...2/-/index.html
    eller
    http://www.comhem.se/comhem/tv/analo...8/-/index.html

    Står inget om att det går eller inte går att ha 2st tvillingabonnemang.

    Fråga var ställd till de som faktiskt vet eller _har_ 2st tvillingabonnemang. Inte till folk som ger svar som dina.

  4. #4
    Seniormedlem mattheos avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    419
    Tackad
    34 gånger
    Jag har nyligen pratat med en herre på ComHems kundtjänst som var både trevlig och verkade säker på sin sak. Max tre syskonkort (99:-/syskonkort) per grundabonnemang gäller, alltså kort till totalt 4 digitalboxar. Till varje syskonkort kan Viasats speglingstjänst köpas, 99:-/st. Totalt alltså för tre syskonkort med Viasats speglingstjänst till varje kort, 99:- * 6 = 594:_ utöver grundabonnemanget!

  5. #5
    Seniormedlem Bogdans avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    602
    Tackad
    20 gånger
    Man kan ha max fyra kort. Och man måste alltid börja med ett vanligt kort. Sen kan man bygga som man vill.
    Jag har läst det någonstans för något år sedan men hittar det inte igen. Måste ha fallit bort i några villkor.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av roccosiffedi Visa inlägg
    Förstår inte på folks attityd numera. Ursäkta uttrycket, men kan du inte dra åt helvete? (Ni får gärna banna mig om ni tycker mitt svar är dåligt nu).

    1. Anledningen jag frågar här är för att jag inte vill ringa. Jag gillar inte att sitta i telefon. Dessutom är comhem kända för att ibland inte vara så säkra på sin sak själva.
    2. http://www.comhem.se/comhem/tv/sysko...2/-/index.html
    eller
    http://www.comhem.se/comhem/tv/analo...8/-/index.html

    Står inget om att det går eller inte går att ha 2st tvillingabonnemang.

    Fråga var ställd till de som faktiskt vet eller _har_ 2st tvillingabonnemang. Inte till folk som ger svar som dina.
    Så du tycker att folk skall ringa åt dig? Någon gång måste man vara den som ringer själv.
    Comhems kundtjänst har blivit mycket bättre än vad den var för några år sedan. Aldrig varit kö de gånger jag ringt och alltid varit väldigt trevlig personal.
    Om du inte gillar att sitta i telefon har Comhem en fin tjänst där du ställer din fråga via webben.
    Har även för mig att Comhem erbjuder att du blir uppringd.

    Ursäkta att jag skrev som jag gjorde.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Tjalle85 Visa inlägg
    Så du tycker att folk skall ringa åt dig? Någon gång måste man vara den som ringer själv.
    Comhems kundtjänst har blivit mycket bättre än vad den var för några år sedan. Aldrig varit kö de gånger jag ringt och alltid varit väldigt trevlig personal.
    Om du inte gillar att sitta i telefon har Comhem en fin tjänst där du ställer din fråga via webben.
    Har även för mig att Comhem erbjuder att du blir uppringd.

    Ursäkta att jag skrev som jag gjorde.
    Nej jag hoppas inte mattheo ringde för mig, och det tror jag inte. Jag har faktiskt använt comhem's twitter, har skickat 5st frågor senaste månaden med inget svar.

    Jag tycker det är löjligt svårt att få tag på comhems twitter team, dock ser man ju att de svarar på diverse folk hela tiden under deras öppettider. Jag undrar vad answer-rate är för något.

    Och tack för att du bad om ursäkt.

  8. #8
    Seniormedlem mattheos avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    419
    Tackad
    34 gånger
    Jag ringde för att jag själv blev nyfiken när jag läste din fråga! Men jag hade inte ringt om inte du tagit upp det... Nu vet vi i alla fall.
    Fint med folk som har hyfs och vett att be om ursäkt till varandra. Vilka forumsföredömen!

Liknande ämnen

  1. Finns det "Tvillingkort" till CD?
    Av dixi99 i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-03-13, 18:42
  2. Var detta det beryktade nanobytet?
    Av ElFeo i forum Canal Digital
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-09-21, 15:10

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss