Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 24 av 24

Ämne: dm 500 hittar få kanaler

  1. #21
    Medlem
    Reg.datum
    Jun 2007
    Inlägg
    133
    Tackad
    1 gånger
    Jag tror att den boxen är sönder, har en liggande DM500s med samma problem. Tror den hittade kanaler på Horizontal bara (eller kanske var det tvärtom). Läste någonstans att man kunde byta Q72 el nåt liknande men jag orkade inte göra det utan köpte ny box.

  2. #22
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    184
    Tackad
    3 gånger
    Oj sorry att jag inte var tydligt där....Det är så att jag har en egen dm500s som jag använder hemma som har alla dessa kanaler och testade hos honom denna box och då fick den signal på alla kanaler. men den som är hans box som han nyligen köpt som är också en dm500s, den hittar typ bara 200 kanaler både hos mig och hos honom med samma image flashad.

    Min dm500 funkar klockrent både hos honom och hos mig. men hans dm500 hittar bara 200 kanaler både hos honom och hos mig. Båda boxarna är köpta från samma ställe...Jag har haft min i snart tre månader, han såg min och beställde då en som mig...Han har haft den snart i typ två veckor, utan att få in alla dessa kanaler som jag har.....

    Jag har även clonat min image med favoritlista och lagt in i hans box men den säger då att den inte får signal på dessa kanaler som den har svårt att hitta.....

  3. #23
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    OK, då förstår jag. Det låter ju som sagt som att det är något fel på den senaste boxen ni beställde.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  4. #24
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    184
    Tackad
    3 gånger
    Tack grabbar! Jag gav upp med den boxen för några dagar sedan....Tänkte beställa ny box från Mydalle....Det blir en likadant dm500s för honom....Men den här trasiga boxen tog verkligen upp all min tid....

Liknande ämnen

  1. Hittar inga kanaler
    Av jsidj i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-30, 23:59
  2. Hittar inte min Dm 500 i dcc!
    Av nicko1 i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 20:17
  3. Hittar inte alla kanaler på min 500+(S)
    Av ctm555 i forum Dreambox
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 07:45
  4. Hittar inga kanaler
    Av satte90 i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-25, 15:06
  5. Dreambox 500 hittar inte denna kanal
    Av Neogard i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-06, 16:01

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss