Namnlös.jpg
en 800hd ,open pli
vad är felet? blir när jag ska klicka på webtv
Namnlös.jpg
en 800hd ,open pli
vad är felet? blir när jag ska klicka på webtv
Inget fel, det står att de inte implementerat zapstream ännu
Uppdatera imagen så får du med streaming-stöd i openwebif
Senast redigerad av wildone den 2012-01-19 klockan 09:33.
Multitasking means screwing up several things at once.
Wildone menar du att man ska flasha om openpli imagen till en nyare image eller går det att uppdatera i imagen??
Vart gör jag det i så fall?
undrar jag också hur man gör..vill inte att allt ska försvinna så den måste programmeras om..
Jag tror ni måste flasha om, alt aktivera orginal webif någonstans i menyerna, har inte kollat vart man gjorde det
Multitasking means screwing up several things at once.
meny-plugins tryck rödknapp (ta bort) välj extensions välj openwebif. Gå tbx till plugins tyck istället grönknapp för ladda ner. Välj extensions och ladda hem och installera webinterface -old.
Nu funkar det som förr. Om man vill använda sig av openwebif så kan man ladda hem den nya istället (ligger oxå under extensions), för i den funkar det att stream ifrån.
Det man inte vet, har man ingen aning om!
tack muggesanddet funkar nu
Är det nån som vet vad som är bättre/skillnad på den vanliga webggränssnittet och openwebif..
Lite info till alla angående zapstreaming, Många säger att openpli är bättre pga att de har zapstreaming men tyvärr så finns det inte för E2 för openpli. Så om du flasha om din dm800HD SE till open pli så fungerar det inte eftersom det är E2. Men det utvecklas av openpli utvecklare för att zapstreaming ska fungera...Men det har de gjort länge så frågan hur högprio de har den på sin to do list...
Nu är jag inte helt säker på detta, men jag tror att orsaken till att openwebif ligger i nya images är för att DMM har licens på det gamla webif. Har för mig att jag läst det på ihad nånstans.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
2st Solo2 OpenPli
Duo2 4xS2 OpenPli
Viaplay
TV-avgift
Svarta listan:
1. Undisputed: Glocalnet - 3 försök, 3 misslyckanden.
2. Dreambox-Sweden - garantier är till för att hållas.