Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Slipstream

Slipstream

:-( Jag har droppat en providerfil i morphex 3.6 och jag har hämtat koder och gjort en egen providerfil, men jag får bara 1,2,4 att fungera.Samma filer till ett funcard fungerar jätte bra till andra boxar men inte till en nokia 212t. Jag har testat med ppua och med sa+00 men inget verkar fungera.Vad gör jag för fel? Jag klarar mej inte utan tv.

Vad bränner du för filer på ditt funcard till nokian?

//S

filer

Jag använder en providerfil och gör tre filer av den med morphex och brämnner dom med multi1.0 jag tror det är en hex, en intern och en extern eproom fil som man får av morphex. väljer slipstream

och samma kort fungerar i andra boxar? men inte i Nokian? Har du CA modul eller inte?

//Stimo

Nej! Det fungerar på en sagembox men inte på nokian.

Det verkar ju som jag gjort allt rätt men, vad kan det då vara?Har testat på 2 olika nokia boxar men inga av dom fungerar.Snälla hjälp :-(

Liknande ämnen

1. Slipstream
    Av Thunderstruck i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-02-29, 20:33
  2. [LÖST] X-SAT & SLIPSTREAM
    Av alfons i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-09-07, 18:08
  3. vad är slipstream????
    Av xzenon i forum Com Hem
    Senaste inlägg: 2003-07-20, 13:09
  4. Slipstream
    Av ekno_ i forum Boxer
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 16:58
  5. slipstream
    Av zippers i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-03, 10:46

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss