Resultat 1 till 1 av 1

Ämne: Smartwi och comhems hd modul?

  1. #1

    Smartwi och comhems hd modul? Uppdaterad fråga!!

    Hejsan! Jag har nu under en längre tid haft fölande setup. En Comhem On Demand box HD (motorola) och 3 st. vanliga samsung digitalboxar och använt Smartwi på dessa och det gar funkat klockrent! Till en av samsungboxarna har jag haft en dvdspelare med hårddisk för att kunna spela in och använda timeshift funktionen.
    Nu har tyvärr min dvdspelare med hårddisk lagt av och in i dvd himlen farit och det finns inga dylika att köpa längre.

    Uppdatering.
    Har nu köpt en Samsung blurayspelare med hårdisk samt en Comhem HD modul. Comhem originalkort fungerar i ca-modulen men när jag stoppar i mitt Smartwi (ver. 8) får jag "kortfel" Smartwi kortet fungerar i min Ondemand HD-box. Om det finns någon som har ett bra tips för att få det att sparka igång vore jag oerhört tacksam!
    Anton
    Senast redigerad av Anton den 2012-02-10 klockan 10:23.

Liknande ämnen

  1. SmartWi och ADB-boxen
    Av Nabotnik i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-21, 18:39
  2. Dreambox och SmartWi
    Av BenkeBus i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-10-24, 13:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss