en eller två satt ? borde du ju skriva
en eller två satt ? borde du ju skriva
Jag skulle ju ha skrivit en egentlig fråga! Den är: Kan man titta på två TV (Dreamboxar) samtidigt på olika kanaler utan att bilden t.ex. fryser??