Hur får jag in filen ifrån datorn? är väl oerhört korkad nu men vet inte![]()
Hur får jag in filen ifrån datorn? är väl oerhört korkad nu men vet inte![]()
[QUOTE=gasbonden;186398]Hur får jag in filen ifrån datorn? är väl oerhört korkad nu men vet inte[/QUOTE
Tryck på "Gå till avancerad" och där finns det en knapp "bifogade filer"
Om du hade gått igen tråden hade du sett det men du verkar vara en lat jävel
Här har du det Howto
Jag har ett problem..
jag har hittat alla kanaler men efter kanalomläggningen så har i princip alla kanaler börjat att lagga, har fått högt BER-värde, innan omläggningen fungerade alla kanaler felfritt.
Har testat med 2 olika antenn kablar men ingen skillnad. När jag kör den inbyggda boxen i tvn så fungerar det också felfritt..
Vad kan vara fel??
Maxvar har en lite annorlunda partionering så att /var partionen är större. Det kan vara bra om man tänker lägga in många plugins. Annars har det ingen betydelse. Jag brukar köra med den vanliga och det räcker gott till att lägga in en softcam och gSub.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
De flesta verkar vara rätt lata tyvärr. Orkar inte läsa och söka utan startar nya trådar och inlägg om saker som redan finns.
Det har startats säkert tio olika trådar om ComHems kanalomläggning istället för att hålla sig i en. Lagom kul att läsa för oss som inte ens har ComHem...![]()
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Jag har lagt till cabels.xml på min 600pvr men nu fungerar det inte att göra en autosökning alls längre. Någon som har någon ide på vad jag gjort för fel?